Productbeschrijvingen zijn een heel belangrijk onderdeel van een webshop. Ze helpen de klant besluiten of een product de juiste keuze is. Maar een goede productbeschrijving kan ook een extra kanaal zijn om bezoekers naar de site te leiden. Voor een...
Een blog is vaak een erg nuttige toevoeging voor een webshop. Het is een mooie laagdrempelige manier om je klanten op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen rondom het bedrijf of het productaanbod. Maar het is ook extra...
Een webshop die gevonden wordt begint met goede content in de taal van je doelgroep. Als je al een goed werkende Nederlandstalige webshop hebt, hoef je de content daarvan alleen nog maar naar de doeltaal te laten vertalen. Content voor...
Iedere webshop heeft goed converterende landingspagina’s nodig. Je wilt immers dat geïnteresseerden die op je site terechtkomen ook blijven hangen en vervolgens een aankoop doen. Je haalt het meeste uit een goede Google-ranking als de landingspagina’s van je webshop geoptimaliseerd...
Feestdagen kunnen voor e-commerceondernemers een vloek en een zegen zijn. Het zijn vaak periodes met veel omzet. Maar wie niet op de hoogte is van de unieke feestdagen in Frankrijk kan op onaangename verrassingen met de bezorging van bestellingen stuiten....
Op een Franse storeview is het belangrijk om je doelgroep op de juiste manier aan te spreken. Dit geeft de klant het vertrouwen dat de webshop op zijn of haar beleving aansluit. En dat zorgt er weer voor dat bezoekers...
De producten zijn verkrijgbaar, vindbaar en af te rekenen via je Duitse storeview. Dan is de volgende stap om de producten daadwerkelijk naar Duitsland toe te krijgen. Zo’n 80 procent van alle Duitsers verwacht hun online bestelling binnen drie dagen...
Een webshop die jouw Duitse doelgroep kan vinden is een goede eerste stap naar het veroveren van de markt in Duitsland. Als de check-out niet in orde is, zullen bezoeken aan de shop zich echter niet naar conversies vertalen. De...
Een Duitstalige storeview die zijn online deuren net opent zal niet direct tot de grootste webshops van Duitsland behoren. Toch loont het de moeite om je te verdiepen in welke e-commerceondernemingen dat wel zijn. Zo krijg je een goed beeld...
Je Franse doelgroep kennen is de sleutel tot een succesvolle webshop op de Franse e-commercemarkt. Frankrijk heeft met afstand de grootste online markt van het Europese vasteland. Als je weet wie de online shoppers in Frankrijk zijn, wordt het een...